۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۵۱۳۰۱

فوت ۹ بیمار کرونایی در خوزستان| شناسایی ۱۷۰ مورد جدید ابتلا به کرونا

فوت ۹ بیمار کرونایی در خوزستان| شناسایی ۱۷۰ مورد جدید ابتلا به کرونا
احسان پور با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: از دیروز تا امروز، ۱۷۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان عنوان داشت: از دیروز تا امروز «۱۵ اردیبهشت ماه»، ۱۷۰ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه با احتساب موارد جدید تعداد مبتلایان در خوزستان به سه هزارو ۳۷۶  مورد افزایش پیدا کرد، اظهار داشت: ۸۵ مورد در اهواز، ۴۲ مورد در دزفول، ۱۳ مورد در باوی، شش مورد در شوش، ۵ مورد در شوشتر، ۴ مورد در رامهرمز، سه مورد در کارون و ماهشهر، دو مورد در رامشیر، دشت آزادگان و هندیجان و یک مورد در بهبهان، شادگان، باغملک به آمار مبتلایان استان اضافه شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۲ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند، بیان داشت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان تاکنون دوهزارو ۷۵۹ نفر از مبتلایان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

احسان پور ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داد تا فوت شدگان به ۲۳۵ نفر برسد.

وی با بیان اینکه روز گذشته نخستین مورد ابتلا به کرونا در لالی شناسایی شد، گفت: روز گذشته ۱۶۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات